sobota, 12 lipca 2014

KOBIETA ZMIENNĄ JEST




KOBIETA ZMIENNĄ JEST... czyli reaktywacja i zmiany na blogu

Nie było mnie tu od kilku dobrych miesięcy.
Nadszedł jednak wreszcie czas, kiedy chciałam Wam powiedzieć, że mój blog nie umarł i oto jestem z powrotem!:))
Miałam w ostatnim czasie kłopoty ze zdrowiem, dlatego nie mogłam w pełni zająć się blogiem. Przez ten
czas jednak zebrałam mnóstwo przepisów i tematów, którymi chciałabym się z Wami podzielić, dlatego postanowiłam reaktywować blog... Ale to nie wszystko - chcę rozszerzyć jego tematykę od czysto kulinarnej do (szeroko rozumianej) lifestylowej... Pomysł ten już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie... W poprzedniej wersji bloga czegoś mi brakowało. Miałam dużo czasu, żeby się nad tym zastanowić i doszłam do wniosku, że nie wystarczy mi już tylko podawanie Wam przepisów. Kotłuje się we mnie tyle myśli i pomysłów, stwierdziłam więc, że fajnie byłoby stworzyć w sieci miejsce, w którym mogłabym je wszystkie opowiedzieć podczas gotowania i pieczenia :) Bo nic tak nie łączy ludzi jak dobre jedzenie i miła pogawędka!:)) A jeśli znajdzie się choć jedna chętna osoba do rozmowy, komentowania, dyskusji - tym bardziej moje obecne potrzeby wywnętrzania się zostaną zaspokojone :D
Obiecuję, że forma kulinarna bloga się nie zmieni - nie mam zamiaru rezygnować z gotowania! Będzie jeszcze pyszniej! Będzie wesoło, ciekawie i interesująco, a wszystko to przeplatane dobrym, domowym jedzeniem!

Jestem przekonana, że blog w nieco zmienionej odsłonie przypadnie Wam do gustu:)


Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i zapraszam do mojego Słodko - Słonego Świata,

Ilona


źródło obrazka: demotywatory.pl

3 komentarze:

  1. jedną osobę już masz :))))) z.

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz ma Pani już dwie osoby! Serdecznie witam ponownie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP