piątek, 3 kwietnia 2015

WIOSENNE TULIPANY Z POMIDORKÓW



WIOSENNE TULIPANY Z POMIDORKÓW 


Przepiękny bukiet tulipanów z pomidorków daktylowych, nadzianych delikatnym, śmietankowym serkiem z dodatkiem czosnku. Urocza i przepyszna przekąska, a przede wszystkim ozdoba stołu na każdym przyjęciu:) Bukiet będzie prezentował się cudownie na wielkanocnym stole, więc może skusicie się jeszcze o przygotowanie go w tym roku? Oczywiście dzięki dostępności pomidorków daktylowych przez cały rok, możecie zrobić go na wiele różnych okazji. Tulipany smakują rewelacyjnie i mój bukiet został pożarty przez domowników w tempie ekspresowym. Pomysł zaczerpnęłam z ulubionego programu dla dzieci mojej Córki ("Blog Kulinarny Angie"):D P.s. Z nadziewaniem pomidorków jest trochę zabawy, ale efekt chyba jest tego wart?:)) 

Przy okazji życzę wszystkim Czytelnikom Bloga radosnych i pysznych Świąt Wielkanocnych! A tym, którzy Świąt nie obchodzą, życzę miłego i słonecznego weekendu :))

SKŁADNIKI:
  • pomidorki daktylowe (ilość według uznania, ja użyłam 13 sztuk)
  • 150 g serka śmietankowego (użyłam Almette)
  • 2 ząbki czosnku
  • odrobina soli
  • 14 łodyżek szczypiorku


WYKONANIE:
Pomidorki dokładnie umyj i osusz papierowym ręcznikiem.
Każdy pomidorek natnij od góry na krzyż, dość głęboko, uważając, aby nie przeciąć do samego dołu. Z drugiej strony zrób nożykiem ostrożnie małą dziurkę.
Serek wymieszaj dokładnie z przeciśniętym przez praskę czosnkiem i solą.
Każdy pomidorek nadziej serkiem, ułóż na talerzu i powkładaj w dziurki łodyżki szczypiorku. Przewiąż ostatnią łodyżką cały bukiet. Gotowe! Smacznego!






1 komentarz:

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP