środa, 20 stycznia 2016

PRZYJĘCIE URODZINOWE DLA CHŁOPCA - INSPIRACJA




W kwietniu zeszłego roku zamieściłam na Blogu foto - relację z urodzin mojej Córeczki Nadii. Obiecałam Wam wtedy, że zrobię powtórkę z takiej relacji na przełomie grudnia i stycznia, ale tym razem z urodzin mojego Synka Adasia.  
Zdjęcia pojawiłyby się wcześniej, ale niestety straszna rzecz się z nimi stała i tylko dzięki pomocy mojego Szwagra Piotrka, dziś mogę Wam pokazać szczegóły przyjęcia. Okazało się, że w ferworze przygotowań, w momencie kiedy goście wchodzili już do domu, a ja z szaleństwem w oczach skakałam w kuchni jak wariatka po stołach i krzesłach, żeby sfotografować przygotowaną aranżację ze wszystkimi smakołykami, przez przypadek dotknęłam palcem umazanym odrobiną mascarpone (nooo doooobrze, przyznaję,. podżerałam makaroniki!!!) obiektyw i, z takim oto odciskiem nieświadoma niczego, robiłam zdjęcia... A kiedy wieczorem odtworzyłam zdjęcia... (piiip piiiip cenzura)... reszta jest historią :DDD W każdym razie Szwagier Piotrek uratował mi moje fotki i co najważniejsze Adaś będzie miał fajną pamiątkę na Blogu :))


Przejdźmy zatem do urodzin :) W tym roku postanowiłam zaskoczyć mojego Adasia i przygotowałam mu przyjęcie w stylu Minecraft. Tym z Was, którzy nie wiedzą co to jest, wyjaśniam, że jest to bardzo popularna gra, w której tworzy się i buduje wszystko - domy, światy - z kwadratów :D (ok, to moja definicja tej gry, ale ja niedzisiejsza jestem :D). Tematem przewodnim był zatem Minecraft, a tort zaś imitował konsolę Playstation 4 i Pad'a. Przy torcie też przeżyłam mnóstwo "emocji", gdyż upiekłam zbyt miękki biszkopt, więc musiałam trochę z nim powalczyć, żeby go obłożyć masą, przez co wyszedł grubszy niż zamierzałam i po dzień dzisiejszy się biczuję, że nie był równy i taki jak zaplanowałam... :(( Tort na pewno wielu z Was nie zachwyci, ot, czarne pudło, czy to w ogóle jadalne ??!?! Ale uwierzcie mi, dla 11-letniego Dziecka to było spełnienie marzeń :D
Adaś był zachwycony! Całą aranżacją, tortem Playstation, a w szczególności Pad'em, który kazał sobie pokroić jako pierwszy, a resztę zaniósł następnego dnia do szkoły, gdzie podzielił się nim z Dziećmi w klasie (?!?!? - nie pytajcie mnie jak one to wspólnie zjadły :DD). Zrobienie Pada, było dla mnie najprzyjemniejsze, pracowało mi się przy nim rewelacyjnie i bardzo szybko się z nim uporałam :)


Mina Adasia, kiedy wszedł do pokoju i zobaczył stół zastawiony tymi słodkościami była bezcenna :) I tak jak już Wam pisałam przy okazji urodzin Nadii, te ich miny, te reakcje są najcudowniejszym podziękowaniem za przygotowaną imprezę... Adaś zachwycał się detalami z gry na ciasteczkach i babeczkach, wydrukowanymi dekoracjami w stylu Minecraft, "Miksturą (eliksirem) Uzdrowienia" oraz dekoracyjnymi balonami :) Wieczorem po skończonej imprezie tak pięknie mi podziękował, że ryczałam jak bóbr ze wzruszenia pół nocy :DDD



Zapraszam Was teraz do oglądnięcia galerii zdjęć. Jeszcze raz proszę - wybaczcie mi słabą jakość zdjęć, ale ja chyba nigdy się nie nauczę, że jak się fotografuje to się NIE JE :DDD


Tort Pad  :D

"Surowce" do zbierania w Minecraft plus wydrukowane plakietki (z internetu)

Tort PS4

Butelki z "Miksturą (eliksirem) Uzdrowienia" (czy jak zwał tak zwał) - w każdym razie zwykłe butelki po wodzie mineralnej napełnione zielonym "Kubusiem" plus etykietki (z internetu)

PS4 i Pad z bliska :))

Przepyszne maślane ciasteczka z lukrową i marcepanową dekoracją Minecraft

Popcorn z zieloną polewą i żelkowe laseczki "TNT"

Ukochane makaroniki Adasia (przepis tutaj) w kolorach przewodnich Minecraft

Babeczki z tego przepisu z mascarpone z dekoracjami Minecraft

Babeczki raz jeszcze :D

Makaroniki i Pad, które Adaś pochłonął w tempie ekspresowym :D

Zdjęcie do albumu :DDD



I to by było na tyle :) 

W kwietniu czeka mnie znowu powtórka z rozrywki, bo Nadia już obmyśla jak mają wyglądać Jej 9-te Urodziny :D Także powoli zabieram się za komponowanie szczegółów. 



I kto by pomyślał, że mój maleńki Synek, którego dopiero co nosiłam na rękach ma już 11 lat...  Czas leci jak zwariowany, więc cieszmy się każdą chwilą :))) I tym oto głębokim przesłaniem dziękuję Wam za poświęcony czas i zapraszam na Bloga po przepisy na kolejne smakołyki :)



Miłego dnia!

Ilona 







10 komentarzy:

  1. Extra !!! A te żelki[ laski czerwone] Pani sama robiła ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Dziękuję! :) Nie, te żelki kupiłam w Carrefour na stoisku z żelkami, bo idealnie wyglądały jak laski dynamitu TNT :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda rewelacyjnie! Pani ma talent niczym Masterchef :) Dzieci mogą być dumne, że mają taką Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Masterchefa to mi jeszcze daleko, ale niezmiernie mi miło czytać takie wspaniałe słowa :))) A Dzieci mam nadzieję wielką, że są dumne, niczego więcej w życiu nie pragnę :))

      Usuń
  4. wow, super pomysł! Myślę, że dorosły gracz byłby zadowolony z takich przysmaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) To fakt, na urodzinach Synka był jeden dorosły, wielki fan gier i Playstation i rzeczywiście był zachwycony :DDD

      Usuń
  5. witam, a jak Pani znalazla te etykietki z nazwami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) W wyszukiwarkę Google wpisałam "minecraft party cards" i pojawiło się sporo wyników. Właśnie podlinkowałam trzecie zdjęcie w poscie do odpowiedniej strony, ale tu jeszcze ją podam :
      http://catchmyparty.com/blog/free-minecraft-party-printables-from-printabelle
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP