środa, 20 stycznia 2016

PRZYJĘCIE URODZINOWE DLA CHŁOPCA - INSPIRACJA




W kwietniu zeszłego roku zamieściłam na Blogu foto - relację z urodzin mojej Córeczki Nadii. Obiecałam Wam wtedy, że zrobię powtórkę z takiej relacji na przełomie grudnia i stycznia, ale tym razem z urodzin mojego Synka Adasia.  
Zdjęcia pojawiłyby się wcześniej, ale niestety straszna rzecz się z nimi stała i tylko dzięki pomocy mojego Szwagra Piotrka, dziś mogę Wam pokazać szczegóły przyjęcia. Okazało się, że w ferworze przygotowań, w momencie kiedy goście wchodzili już do domu, a ja z szaleństwem w oczach skakałam w kuchni jak wariatka po stołach i krzesłach, żeby sfotografować przygotowaną aranżację ze wszystkimi smakołykami, przez przypadek dotknęłam palcem umazanym odrobiną mascarpone (nooo doooobrze, przyznaję,. podżerałam makaroniki!!!) obiektyw i, z takim oto odciskiem nieświadoma niczego, robiłam zdjęcia... A kiedy wieczorem odtworzyłam zdjęcia... (piiip piiiip cenzura)... reszta jest historią :DDD W każdym razie Szwagier Piotrek uratował mi moje fotki i co najważniejsze Adaś będzie miał fajną pamiątkę na Blogu :))


Przejdźmy zatem do urodzin :) W tym roku postanowiłam zaskoczyć mojego Adasia i przygotowałam mu przyjęcie w stylu Minecraft. Tym z Was, którzy nie wiedzą co to jest, wyjaśniam, że jest to bardzo popularna gra, w której tworzy się i buduje wszystko - domy, światy - z kwadratów :D (ok, to moja definicja tej gry, ale ja niedzisiejsza jestem :D). Tematem przewodnim był zatem Minecraft, a tort zaś imitował konsolę Playstation 4 i Pad'a. Przy torcie też przeżyłam mnóstwo "emocji", gdyż upiekłam zbyt miękki biszkopt, więc musiałam trochę z nim powalczyć, żeby go obłożyć masą, przez co wyszedł grubszy niż zamierzałam i po dzień dzisiejszy się biczuję, że nie był równy i taki jak zaplanowałam... :(( Tort na pewno wielu z Was nie zachwyci, ot, czarne pudło, czy to w ogóle jadalne ??!?! Ale uwierzcie mi, dla 11-letniego Dziecka to było spełnienie marzeń :D
Adaś był zachwycony! Całą aranżacją, tortem Playstation, a w szczególności Pad'em, który kazał sobie pokroić jako pierwszy, a resztę zaniósł następnego dnia do szkoły, gdzie podzielił się nim z Dziećmi w klasie (?!?!? - nie pytajcie mnie jak one to wspólnie zjadły :DD). Zrobienie Pada, było dla mnie najprzyjemniejsze, pracowało mi się przy nim rewelacyjnie i bardzo szybko się z nim uporałam :)


Mina Adasia, kiedy wszedł do pokoju i zobaczył stół zastawiony tymi słodkościami była bezcenna :) I tak jak już Wam pisałam przy okazji urodzin Nadii, te ich miny, te reakcje są najcudowniejszym podziękowaniem za przygotowaną imprezę... Adaś zachwycał się detalami z gry na ciasteczkach i babeczkach, wydrukowanymi dekoracjami w stylu Minecraft, "Miksturą (eliksirem) Uzdrowienia" oraz dekoracyjnymi balonami :) Wieczorem po skończonej imprezie tak pięknie mi podziękował, że ryczałam jak bóbr ze wzruszenia pół nocy :DDD



Zapraszam Was teraz do oglądnięcia galerii zdjęć. Jeszcze raz proszę - wybaczcie mi słabą jakość zdjęć, ale ja chyba nigdy się nie nauczę, że jak się fotografuje to się NIE JE :DDD


Tort Pad  :D

"Surowce" do zbierania w Minecraft plus wydrukowane plakietki (z internetu)

Tort PS4

Butelki z "Miksturą (eliksirem) Uzdrowienia" (czy jak zwał tak zwał) - w każdym razie zwykłe butelki po wodzie mineralnej napełnione zielonym "Kubusiem" plus etykietki (z internetu)

PS4 i Pad z bliska :))

Przepyszne maślane ciasteczka z lukrową i marcepanową dekoracją Minecraft

Popcorn z zieloną polewą i żelkowe laseczki "TNT"

Ukochane makaroniki Adasia (przepis tutaj) w kolorach przewodnich Minecraft

Babeczki z tego przepisu z mascarpone z dekoracjami Minecraft

Babeczki raz jeszcze :D

Makaroniki i Pad, które Adaś pochłonął w tempie ekspresowym :D

Zdjęcie do albumu :DDD



I to by było na tyle :) 

W kwietniu czeka mnie znowu powtórka z rozrywki, bo Nadia już obmyśla jak mają wyglądać Jej 9-te Urodziny :D Także powoli zabieram się za komponowanie szczegółów. 



I kto by pomyślał, że mój maleńki Synek, którego dopiero co nosiłam na rękach ma już 11 lat...  Czas leci jak zwariowany, więc cieszmy się każdą chwilą :))) I tym oto głębokim przesłaniem dziękuję Wam za poświęcony czas i zapraszam na Bloga po przepisy na kolejne smakołyki :)



Miłego dnia!

Ilona 







14 komentarzy:

  1. Extra !!! A te żelki[ laski czerwone] Pani sama robiła ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Dziękuję! :) Nie, te żelki kupiłam w Carrefour na stoisku z żelkami, bo idealnie wyglądały jak laski dynamitu TNT :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda rewelacyjnie! Pani ma talent niczym Masterchef :) Dzieci mogą być dumne, że mają taką Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Masterchefa to mi jeszcze daleko, ale niezmiernie mi miło czytać takie wspaniałe słowa :))) A Dzieci mam nadzieję wielką, że są dumne, niczego więcej w życiu nie pragnę :))

      Usuń
  4. wow, super pomysł! Myślę, że dorosły gracz byłby zadowolony z takich przysmaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) To fakt, na urodzinach Synka był jeden dorosły, wielki fan gier i Playstation i rzeczywiście był zachwycony :DDD

      Usuń
  5. witam, a jak Pani znalazla te etykietki z nazwami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) W wyszukiwarkę Google wpisałam "minecraft party cards" i pojawiło się sporo wyników. Właśnie podlinkowałam trzecie zdjęcie w poscie do odpowiedniej strony, ale tu jeszcze ją podam :
      http://catchmyparty.com/blog/free-minecraft-party-printables-from-printabelle
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    2. Takie urodziny sama bym chciała pięknie 😉 wszystko zapięte na ostatni guzik Mój syn jak zobaczył to stwierdził że też chce tak Dla mnie super naprawdę ma pani wyobraźnię
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Pięknie dziękuję! Naprawdę przemiło mi to czytać :)))) Pozdrowienia dla Pani i i Synka! :*

      Usuń
  6. Zamawiam na urodziny mojego synka!!!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP