środa, 22 września 2021

RUSTYKALNY TORT ŚLUBNY NAKED CAKE




Dziś coś nietypowego na blogu, post bez przepisu - zdjęcie niestylizowane, na szybko, z tortem i ze mną 😁Zrobiłam je na 10 minut przed wyjściem do koleżanki, dla której przygotowałam tort w prezencie na jej ślub w ogrodzie 💗W tle stoją jeszcze tła do zdjęć, dobrze, że chociaż w tym pośpiechu zdążyłam zamknąć szafę z propsami 😂


Panna Młoda zażyczyła sobie, by był to delikatny naked cake, z drobnymi owocami i kwiatkami, w takim lekko rustykalnym stylu... Użyłam czerwonych porzeczek, malin i jeżyn oraz gipsówki, zielonych listków i różowo - fioletowych kwiatków Udało mi się również zerwać do tortu ostatnie gałązki lawendy...

Tort składał się z tradycyjnego, przepysznego biszkoptu, przełożonego kremem śmietankowym z zatopioną w nim musową żelką truskawkową oraz drugiego kremu truskawkowego, na bazie śmietany kremówki i mascarpone. Niestety przekroju Wam nie pokażę, bo nie mam jeszcze zdjęć 😊


Mam nadzieję, że takie zdjęcia "zza kulis" tez Wam się podobają...?💗😘






23 komentarze:

  1. Pięknie i apetycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny tort, na pewno pysznie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego, wygląda naprawdę apetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały tort, pysznie musi smakować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super, jak ja lubię torty!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaale się zmieniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tort wygląda wspaniale i na pewno też tak smakuję,ale nie widzę przepisu na te dzieło 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wielki ten tort, rzadko takie widuję, łał!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW piękny tort! Pewnie był przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tort wygląda naprawdę smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ci wyszedł ten tort, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tort wygląda super , chciałabym zeby mi tak ładnie wychodziły hah

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ torcik! Wygląda naprawdę smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Twój tort wygląda nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort wygląda naprawdę fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP