sobota, 30 października 2021

HALLOWEENOWE POTWORKI Z PIANEK MARSHMALLOWS


Kto z Was bawi sie dziś na halloweenowej domówce? Ja będę spędzać ten wieczór w samotności, Mąż wraca z daleka, może do wieczora dojedzie, a Dzieci - każde ma plany na halloweenowy wieczór z przyjaciółmi... Ach, pamiętam te czasy, kiedy szykowałam dla Nich halloweenowe przyjęcia, na które zapraszały swoich kolegów i koleżanki, przebierały się w straaaaszne stroje, ja przygotowywałam Im najróżniejsze smakołyki, wycinaliśmy dynie... Dziś są już nastolatkami i wieczorem w domu nie będzie "wrzasków przerażenia" i pisków radości gromady dzieci... Tylko cisza... Dzieci dorastają, wszystko się zmienia... Tylko sentyment w sercu pozostaje i wspomnienia... 💗 Hehe, ale mi się zrymowało 😂

No dobra, dość tych gorzkich żalów - trzeba się cieszyć, bo Halloween to zabawa! Dobrze, że udało mi sie chociaż zaangażować moje Dzieci do pomocy przy sesji do tego wpisu. Zresztą poprzedni halloweenowy "przepis" również nie powstałby bez Ich pomocy. Zobaczcie poprzedni post z Lodowatą Dłonią, jeśli jakimś cudem jeszcze go nie widzieliście 😊👉KLIK TUTAJ

Mój wkład w zdjęcia, które dziś widzicie, jest minimalny. Całą stylizację oraz najlepsze, piankowe potworki przygotowała moja Nadia, a o efekty wizualne, płonące świeczki i unoszący sie dym, zadbał Adaś. Nawet sam moment zrobienia zdjęcia musieli kontrolować Oni, tak, by dym ładnie sie rozłożył, ale jednocześnie nie zdążył całkowicie się rozpłynąć. Ja tylko stałam z boku dumna i sie przyglądałam, myśląc o tym, że pod moim okiem wyrastają naprawdę nieźli styliści kulinarni i fotografowie 😉 Kto wie, może pójdą w ślady matki..? 😁

Zatem ekspresowy "przepis" last minute na dziś: Straaaaaszne Halloweenowe Potworki z Pinek Marshmallows... 👻💀Jeśli jeszcze zastanawiacie się nad szybką, słodką przekąską na dzisiejszy wieczór, to jest to idealne rozwiązanie. Potrzebujecie do tego tylko pianek marshamllows, czekolady i opcjonalnie cukrowych oczek, choć z powodzeniem możecie je pominąć i zrobić po prostu oczy potworków również czekoladą. Na koniec wbijacie w pianki drewniane patyczki do szaszłyków i gotowe! Szybciej i prościej się nie da!


SKŁADNIKI:

  • pianki marshmallows
  • ciemna czekolada
  • opcjonalnie: jadalne oczka cukrowe lub czarny jadalny pisak
  • długie patyczki/wykałaczki do szaszłyków


WYKONANIE:

1. Czekoladę roztop w małej miseczce przez kilka sekund w mikrofali lub w kąpieli wodnej.

2. Przyklej na odrobinę czekolady cukrowe oczka lub zrób je po prostu z czekolady (umieszczonej w woreczku z obciętym odrobinę rogiem). Następnie narysuj pokrzywione usta. 3. Na koniec rozpuszczoną czekoladą posmaruj górę pianek i wbij patyczek. Pozostaw na krótki czas do zastygnięcia czekolady. Gotowe! Smacznego!





1 komentarz:

  1. Extra straaaaszne potworki ;) Zdjęcia Super!!!! Fajnie mieć takich Pomocników!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP