środa, 3 września 2014

WYNIKI KONKURSU





Kochani, dziś tak jak obiecałam, rozwiązanie pierwszego na blogu Konkursu!:)
Dziekuję Wam najmocniej za udział w nim i muszę przyznać, że wybór Zwycięzcy był BARDZO trudny, dłuuuuugo zastanawiałam się w czyje ręce powinny trafić nagrody:)...  Wasze odpowiedzi na zadanie konkursowe były wspaniałe, cudownie mi się je czytało i byłam szczęśliwa, że ktoś tam po drugiej stronie ekranu docenia moje starania kulinarne:)) 
Jeszcze raz ogromnie dziękuję za wszystkie komentarze i żeby już nie przetrzymywać Was w niepewności ogłaszam, że Zwycięzcą jest.....:


aronia 
- otrzyma ona nagodę w postaci pieknej Formy do Tarty firmy DUKA


Nagrody dodatkowe:
Silikownowe Trzepaczki:

Ana Martinez
Paulina Marlena


Testery do Ciast:

Katarzyna I
gosiaJ


Zwycięzcom serdecznie gratuluję, pozostałym uczestnikom Konkursu bardzo dziękuję za wspólną zabawę i już dziś mogę Wam zdradzić, że wkrótce na blogu kolejny Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania!!!:)


Zwycięzcę oraz osoby, które otrzymają Nagrody Dodatkowe bardzo proszę o kontakt ze mną na Facebooku !!!

Buziaki,
Ilona

6 komentarzy:

  1. dziękuję :) bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo dziękuję XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie powyżej mnie splagiatowały więc nie będę oryginalna i również podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, bardzo dziękuję i ogromnie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo dziękuję wszystkim Paniom i serdecznie pozdrawiam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. nagroda szczęśliwie dotarła :) jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP