poniedziałek, 5 czerwca 2017

TĘCZOWE KANAPKI PEŁNOZIARNISTE Z WARZYWAMI



Dziś mam dla Was pyszne, pełne witamin, tęczowe kanapki z mnóstwem kolorowych warzyw 💕 Podane w bułce pełnoziarnistej będą na pewno smacznym i zdrowym śniadaniem, lunchem lub kolacją. Jeśli zaś macie w domu niejadka, który na warzywa kręci nosem, to jestem przekonana, że te bajkowe kanapki na pewno go skuszą do spróbowania 😉
Bułeczki możecie wysmarować ulubionym przez Was smarowidłem: majonezem, chrzanem, musztardą, serkiem smakowym, czym tylko chcecie... 
Te tęczowe kanapki są przepyszne i cudownie chrupią podczas jedzenia 😙 Na pewno na jednej nie poprzestaniecie!

SKŁADNIKI:
  • podłużne bułeczki pełnoziarniste (lub inne wg uznania)
  • poszatkowana w paski kapusta czerwona
  • pokrojona w paski papryka czerwona
  • starta na tarce o dużych oczkach marchewka
  • pokrojona w paski papryka czerwona
  • liście szpinaku
  • masło (użyłam roślinnego)
  • do wyboru: majonez, musztarda, chrzan, serek śmietankowy lub smakowy)

WYKONANIE:
Bułki przekrój wzdłuż zostawiając jeden bok nieprzecięty (będzie łatwiej nadziewać bułkę warzywami). 
Posmaruj je w środku (góra i dół) najpierw masłem, a następnie wybranym przez siebie składnikiem (ja użyłam majonezu).
Kolejno kładź warzywa: kapustę czerwoną, paprykę czerwoną, marchewkę, paprykę żółtą i szpinak. Teraz odkrój pozostawione boki bułek i złóż bułki. Możesz przewiązać je dodatkowo sznureczkiem. Gotowe! Smacznego!




2 komentarze:

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP