poniedziałek, 21 października 2019

PRZYJĘCIE URODZINOWE W STYLU PANDA DLA DZIEWCZYNKI - INSPIRACJA


Właśnie się zorientowałam, że nie opublikowałam jeszcze wpisu z kwietniowego przyjęcia urodzinowego mojej Nadunii z okazji Jej 12 - tych urodzin.. 🙈🙉🙊 Wiem, że bardzo lubicie wpisy z urodzin moich Dzieci, dlatego spieszę do Was z obszerną fotorelacją (aż 28 zdjęć!) z tego wyjątkowego dnia... 💕

Od wielu, wielu lat organizuję tematyczne przyjęcia urodzinowe dla moich Dzieci, Adasia i Nadii... Zawsze zasypujecie mnie masą wiadomości o przepisy na poszczególne słodkości, dlatego w tym roku również opublikuję każdy przepis osobno, abyście mogli skorzystać z pomysłów i zainspirować się do samodzielnego przygotowania przyjęcia 😊

Tym razem temat przewodni Nadia wybrała sobie sama, dużo wcześniej. Zawsze temat przyjęcia wymyślałam ja na podstawie aktualnych zainteresowań moich Dzieci i był on przeze mnie trzymamy w ścisłej tajemnicy do dnia urodzin. W tym roku jednak Nadia chciała wybrać motyw przewodni sama i padło na Pandę - z jednym małym zastrzeżeniem: tort miał być połączeniem Pandy i Unicorna - ponieważ panuje właśnie moda na Pandacorn (tak, tak, istnieje coś takiego jak Pandacorn - nie pytajcie mnie skąd?!, i jak?!, i dlaczego?!, BO NIE WIEM 😂😂😂)... i Nadia jest nią zachwycona 💕Także nie było wyjścia, zrobiłam tort Panda i ulepiłam unicornowy złoty róg! I tak oto powstała Pandacorn!
Do tego zrobiłam różne słodkości, oczywiście same Pandy, ale niewątpliwie hitem było sushi Panda... 🍣 Pomysł na nie znalazłam w internecie (TUTAJ LINK) i wiedziałam, że to jest absolutny must have naszego przyjęcia! Nadia i pozostałe Dzieci wprost oszalały na ten widok... 😊 Zresztą w zeszłym roku tęczowe sushi Unicorn też było bestsellerem 😃


Pod zdjęciami poniżej opisuję każdy smakołyk, a oto co przygotowałam:
- tort Pandacorn
- miniserniczki oreo Panda
- maślane ciasteczka Panda z lukrem
- panna cottę waniliową Panda na spodzie brownie
- makaroniki Panda z mascarpone
- sushi Panda
- cake popsy Panda
- czekoladowe babeczki Panda ze śmietankowym kremem 

Dodatkowo podałam popcorn, cukierki, żelki, pianki, pizzę (którą Dzieci musiały samodzielnie upiec z przygotowanych wcześniej przeze mnie składników), sałatkę owocową i napoje owocowe.

Całość utrzymałam w czarno-różowym klimacie w białe kropki, a główną "robotę" robiły piękne (foliowe) obrusy. Adaś pomógł mi przygotować w programie komputerowym urodzinowy baner, który następnie wydrukowaliśmy i zawiesiliśmy na ozdobnych tasiemkach. Z internetu ściągnęłam również darmowe toppery z Pandą na słomki, na długie wykałaczki, a także opaski na butelki i mini plakaty do ramek do zdjęć. Całość dopełniały słomki imitujące bambusy oraz talerzyki w liście bambusowe i obowiązkowo z Pandami, a także urocze, białe kwiatki i zdjęcie Nadii w ramce. Były również czarne i różowe balony w kropeczki, wielki balon Panda oraz delikatne girlandy...

W tym roku na urodzinach mieliśmy międzynarodową mieszankę gości: oprócz dzieci z Polski były również dziewczynki z Francji, Turcji, Włoch i Ukrainy oraz Albanii. Ich miny, kiedy zobaczyły przygotowany stół były genialne, cieszyły się i zachwycały wszystkim i zgodnie stwierdziły, że takich urodzin jeszcze nie widziały 😃 Ale najbardziej, jak co roku - i co najważniejsze - zachwycona była moja Nadusia... 😍 Widok jej roześmianych oczu był jak zawsze bezcenny... 💕 

Chwila, kiedy otwierają się drzwi i Nadia lub Adaś wchodzą do salonu w dzień swoich urodzin, i spoglądają po raz pierwszy z wyczekiwaniem oraz nieukrywaną radością na przygotowany przeze mnie urodzinowy stół, jest magiczna.. Kocham to... wtedy całe zmęczenie ostatnich dni odchodzi w niepamięć... 💙

Za 3 miesiące, 17 grudnia, Adaś kończy 15 lat - mam już od dawna pomysł na mega przyjęcie, idealnie wkomponowujące się w jego aktualne hobby... Już nie mogę się doczekać!!! 😍😃 Relację tradycyjnie umieszczę na Blogu 🎂 



A teraz zapraszam Was już do oglądania zdjęć!



Widok na cały stół...



Różowy tort ombre Pandacorn wybrany przez Nadunię: pięć mięciutkich blatów przełożonych pysznym kremem pomarańczowym z kremowego twarożku (taki sam w smaku tort zrobiłam na poprzednie przyjecie w stylu Unicorn - Nadii tort ogromnie smakował, dlatego powtórzyłam go i tym razem) 🍰




Maślane ciasteczka Panda z lukrem - chrupiące i pyszne, świetne również jako prezent pożegnalny dla gości - wystarczy zawinąć je w kawałek przezroczystej folii i przewiązać wstążeczką 😊





W zeszłym roku hitem przyjęcia okazało się unicornowe, tęczowe sushi... W tym roku, nie mogło być inaczej i tak oto powstało sushi Panda! Ponownie absolutny hit urodzin! Wygląda na skomplikowane, ale daję słowo, że jest naprawdę proste do zrobienia. No powiedzcie sami, czyż te mordki nie wyglądają uroczo? 😃



Przepyszne mini - serniczki oreo Panda... Ciasteczkowy spód, kremowa masa serowa z kawałeczkami ciasteczek oreo i dekoracja z masy cukrowej oraz pudrowych, gotowych oczek.



Czekoladowe babeczki Panda ze śmietankowym kremem z mascarpone i śmietany kremówki, posypane grubym cukrem do dekoracji ciast i ciasteczek...



Delikatna, waniliowa panna cotta Panda na wilgotnym, mocno czekoladowym spodzie brownie... Była pyszna, tylko masa cukrowa z lekka nie współpracowała z nią 😂 (dość szybko oczka Pand zaczęły spływać po deserze (bowiem masa cukrowa nie lubi wilgoci). Ale wiedziałam, ze Dzieciaki i tak szybko spałaszują Pandy, także pozostałam przy wykończeniu oczek i uszu masą 😉



Maleńkie cake popsy Panda - z przepisu na maślaną babkę, oblane mleczną czekoladą, udekorowane czekoladowymi groszkami... Przepyszne... 😋 



Na przyjęciu nie mogło zabraknąć makaroników - tradycyjne, przełożone samym mascarpone - takie moje Dzieci uwielbiają najbardziej... 💕


Popcorn w ślicznych, papierowych pudełeczkach... 😊


Cudne, papierowe słomki bambusowe. Doczepiłam do nich buźki Pand, które wcześniej wydrukowałam i wycięłam...


Piękny, urodzinowy baner, który w całości dla Nadunii zrobił mój Adaś 💕😍


Śliczne, smukłe, złote świeczki, idealnie pasujące do tortu...


Obowiązkowo fontanny tortowe (my na nie mówimy petardy do tortu 😉)... No i w tle: Pandy, które nie chciały współpracować, najwidoczniej zmęczone imprezą... 😂😂😂


Tort w przekroju: pięć różowych blatów ombre i pomarańczowy krem na bazie kremowego twarożku - wykończony i udekorowany kremem maślanym oraz masą cukrową... 💕







Na tym kończy się moja obszerna foto - relacja, mam nadzieje, że podobały Wam się tegoroczne Urodziny mojej Córeczki...? 😊


Koniecznie zajrzyjcie również na inne tematyczne, urodzinowe przyjęcia Adasia i Nadii z poprzednich lat:

Przyjęcie w stylu Unicorn: TUTAJ LINK
Przyjecie z Pająkami: TUTAJ LINK
Przyjęcie w stylu Krainy Lodu: TUTAJ LINK
Przyjęcie w strytlu Minecraft TUTAJ LINK
Przyjęcie w stylu Violetty: TUTAJ LINK


Miłego dnia, Kochani!

1 komentarz:

  1. Wspaniała inspiracja! Cudowne są te Pandy w każdym słodkim i nie tyko wydaniu! Przyjęcie na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za pozostawiony komentarz :)

TOP